e sjuk :(

usch vad tråkigt det e och vara sjuk.. :(

men innan jag blev så sjuk hann jag och träffa mina vänner Ulrika och Sandra =) vi träffades i fredags... det va så kul och träffa dom och sandra har blivit så stor...
det va första gången hon träffade Oliwer...
vi gick till Tårpilen och fika... det va gott och sen när vi skulle hem så fick Oliwer åka med Sandra i hennes rullstol och de tyckte de båda va jätte kul hihi


sen igår skulle vi har träffat  Helen och åkt 4-hjuling och sen på kvällen skulle vi ha åkt till ett par kompisar.... men blev jätte dålig på fredagskvällen och på lördagen hade jag 38.5 på dan... va tvungen och åka till kyrkogården till mormor och morfars grav och göra fint där... det va super jobbigt men jag klarade det =)
så här fint blev det =)   ulrik ordnade allt jag stod bara och peka hur det skulle va hehe

Oliwer i sin nya åkpåse, skit bra och varm och go =) och Ville... men han ville inte kolla in i kameran.. fanns så mkt annat och kolla på hihi...

så vi blev hemma hela kvällen köpte godis och coca cola och hyrde en film =) så det vart mysigt ändå och så kom ett par ungar och frågade bus eller godis hihi... de fick godis =)
hade 39 graders feber på kvällen... så synd om mig!!!

idag har jag bara 38 och mår mkt bättre =)

så hoppas ni har haft en bra allahelgona helg. kramkram

Kommentarer
Postat av: natty

krya på dig!!

2008-11-03 @ 05:45:44
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej hej, evigheter sedan jag kommenterade i din blogg hihi

Länge sedan jag träffade Sandra, du får hälsa henne om hon minns mig :)

Fin planering ni har gjort, duktig och bra "lagarbete" ;)

Oliwer, saknar honom!!

Krya på dig, vi snacka mera på msn ;)

Puss

2008-11-03 @ 17:54:15
Postat av: Anonym

På sönda har jag tänkt svänga förbi dig o se hur du bor ;) okej ?=) vet inte exakt tiden men kanske runt ett nångång!!!?

Vore kul få se hur du Booooor juh!! =) fnissar



SUPER KRAM!

2008-11-05 @ 17:20:14
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0