skrytis!!

jag e sååå redig och duktig! jag har lyckas högerklick blockera på min blogg.. och jag som e helt blåst när det gäller datorer hihi... men fan jag kan ibland, som jag brukar säga.. jag har mina ljusa stunder hehe...

och nu när jag ändå håller på och skryter lite så kan jag skryta om vilken underbar och världens sötaste pojk jag har =) jag bara ÄLSKAR han såååå mycket!!!!!

image135från den här lilla söta guldklimpen till den här stora killen på bara 6 ½ mån image136
jag är verkligen världens lyckligaste mamma =)

VISST E HAN FIN??!! =)

love!!!!!!!!!!!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Helen

Klart han är! Han är ju den finaste! ;-) Puss

2008-05-15 @ 17:41:34
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: LOTTA

Oj vilken liten fin kille det blivit av din lilla bebis som jag höll när du fått honom. Tycker han har vuxit fort. Jättesöt, jag förstår att ni är lyckliga över honom. Grattis till er andra lycka i livet. Kram från Agnes mormor

2008-05-17 @ 21:29:56
URL: http://frunosstunk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0