kvinnlig =)

så kvinnlig e jag =) enligt ett test jag gjorde..
Din poäng: 306
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!

lite kul! =)

ja skulle ju skriva i söndags men glömde detta hihi,,,
men  min söndag va helt fantastisk =) min första morsdag, vad kan vara bättre ;-)
jag fick en jätte fin spiral ljustake som man har på väggen.. och frukost på soffan (för det va lite pöligt i sängen hihi)
och sen åkte vi till min mamma och fick lite fika och sen åkte vi till Ulriks mamma och fick ännu mer fika hihi... sen åkte vi hem och bara mös vi 3 ihop och sen åkte vi och hälsa på ett par vänner och sen hem igen och grillade, så gott och sen bara vi myste med varann och gjorde absolut igenting.. helt underbart =)

sen vart det ju måndag och då va jag i stan och träffa mamma och så åkte vi på en utförsäljning på linus och lotta... det va sådär.. mkt tjej kläder men inte mkt till oliwer, det va ganska töntiga kläder.. men fick tag på lite.. alla plagg kostade 10 kr så billigt va det =)

och idag så har lille Helen varit här och de va jätte mysigt =) tack för att du kom gumman!

ja... det va nog allt för denna gången.. =) ha det bäst kramkram

Ps visst har vi härligt väder?? :D

Kommentarer
Postat av: Anna Y

skönt att INTE göra ngt alls ibland, bara mysa hemma!

2008-05-29 @ 13:43:35
URL: http://finntrollochsmultron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0