en ny bebis har kommit =)

Äntligen har min granne fått sin tös.. en liten Tuva på 3600 g och 49 lång såååå söt hihi.. fick träffa henne idag och hålla henne...
här e hon visst e hon fin...
och Oliwer blev plötsligt så stor... hihi..
här e en bild på min sötnos.. hälig sommar bild =)


vi var ju på marknaden i lördags och så här cool va han =)

träffade jessie och hennes tös Agnesså söt hihi...
sen va ju även min brorsdotter Tindera med oxå...hon e så go =)

det va allt för idag.. för nu e lille gubben hungrig... ska få lite gröt nu =) ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men vilken söta bilder du lagt in! Självklart ska du ha kvar din blogg. Känner igen det där med att vara sjuk, fy säger jag bara.. Hehe. Vad ska du göra till helgen då? Puss!

2008-05-08 @ 18:58:58
URL: http://fruahlinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0