080524

ja.. igår va min underbara vän jessica här och hälsa på, hon hade ju självklart med sig lilla Agnes.. hon e så söt hihi... vi hade en helmysig dag och bara njöt i varandras sällskap.. så skönt och bara vara med nån och slippa låtsas.
tack jessi för att du finns i mitt liv!
hon tog även bilder på Oliwer och de blev jätte fina, hon har verkligen talang för sånt =)

i torsdags var jag i göteborg och träffa min gulliga vän Linda =) det va en jätte mysig däg! tack Linda!
måste bara berätta att när jag tog bussen hem från gbg så kom det fram en man i 40-50 års åldern och sa "jag måste bara säga att din pojk e en av de vackraste barn jag har sett och jag har sett många" och jag blev jätte glad och sa tack =) kul och höra en helt främmande man säga nåt sånt =)

och idag så har jag varit i stan och köpt jätte fina blommor som jag har planterat i min trädgård =) så fint det blev hihi...

och så kom min mamma och bror+ familj och gav oss en förlovningspresent ( det va från min pappa+familj med) ett presentkort på IKEA =) kul!!!! TACK!

ha det så bra så skriver jag mer imon! kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som att du har haft det riktigt trevligt ;-)
Och mannen var riktig trevlig också!
Tänk, och att det verkligen finns folk som säger till en "DIN UNGE ÄR FUL!"... Hemska människa..
Vi har verkligen fina pojkar, och åh vad Oliwer bli stor varje gång jag ser honom IRL och på bild!
Saknar er alla! Puss och kram!

2008-05-25 @ 20:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0