dagen efter....

ojoj vad man kan må dåligt!!!! minns inte att man kunde bli så dålig och slö efter en fest, det va verklogen längesen jag va bakis hahaha...
men jag hade skit kul igår!!!
vi var 12 tjejer som hade skit kul ihop =)
är så glad över att det blev så lyckat =)
men mår ju inte så bra... blev nog lite mkt dricka men vad fan gör det haha ;-)
kommer med bilder lite senare.. orkar inte idag hehe...

ha kopierat en liten grej som jag tänkte göra nu....
Dagens humör: TRÖTT, men lycklig! =)
Dagens hälsa: Kunde vara bättre men ganska okej ändå =)
Dagens borde: Packa....
Dagens frisyr: .rufsig tofs med snelugg...
Dagens klädsel (just nu): lila t.skirt med bruna pjamasbyxor med renar på hihi..
Dagens planer: VILA hehe
Dagens material (vill ha): E nog ganska nöjd idag..
Dagens längtan: Att sitta i soffan och glo på tv..
Dagens fundering: Är det värt att festa när man mår så här? (svar JAAAAAAAAAAA)
Dagens beroende: Vatten och godis
Dagens tråkigaste: Packa
Dagens tidning: 91:an Karlsson =)

japp.. som sagt återkommer en annan dag.. nu ska jag göra min dagens längtan =) KRAM

Kommentarer
Postat av: Helen

Har lagt ut ngr bilder på blogg från helgen. Men du får alla snart. Puss

2008-03-03 @ 11:00:41
URL: http://hema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0