veckan som har varit...

i måndag skulle jag ha åkt in till stan men orkade inte kände mig lite dålig.. så va hemma och bara njöt i 2 dagar =) det va ganska skönt och slippa flänga runt så =)

sen i torsdags kom min vän Hanna hit med sin lille gabriel.. han e 2 och en halv mån äldre än Oliwer...
det va jätte kul att de kom.. hon hade köpt med goa bullar och vi bara satt och mös ute.. pojkarna badade i Oliwers pool.. det va kul =)
här poserar dom så fint =)
här badar de så gott =)

sen i fredags så åkte jag och Helen ner til Danmark, vi skulle hämta Sara och Lucas och deras saker...
de va varmt i bilen men tyckte resan gick ganska bra ;-)
i bilen...
på färjan..
sara och lucas bak i bilen.. + en massa packning... hehe...

lucas kör.. det va jätte kul hihi...

sen var det lördag och då va det grillfest.. ulriks bror+familj kom och min bror +familj kom och sen kom även Helen och sara och Lucas....
det va en toppen kväll! tack allihopa!
image144Oliwer med sin kusiner Sandra och Viktor..

några som va med...
barna som leker...

allt för idag.. kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0