tack!

tack allihopa för era kommentarer! =) de gjorde mig mkt glad!! =D

helgen har varit fullspäckad =)
fredag.. så hjälpte vi min gamla granne att flytta, och oj vad mö prylar de hade haha... men vi hade gott humör och trevlig stämmning så flytten gick mkt bra...
sen åkte jag och pojkarna hem och bara mös resten av kvällen...

lördag va de ju så varmt, klarade knappt av att vara ute.. oliwer tyckte det va jobbigt med.. så vi va inne och gosade och jag gjorde lite nagelmanikyr hihi...
sen på kvällen kom våra vänner Catrine, fredrik, Sofia och hennes tös Julia hit, vi grillade kött och åt potatisgratäng och sallad till detta.. var mkt gott =) och så drack vi lite gott till med hehe...
catrine åkte hem vid halv 2 då hon blev hämtad av en vän.. vi hade så roligt och skrattade så mkt att jag hade ont i kinderna hehe... men kan ju säga att man va ganska trött dan efter...

söndagen (idag) så åkte vi till jönköping och hälsade på min mormors syster (Inga)... har inte träffat henne på säkert 8 år tror jag.. så det va kul och träffa henne... hon e så lik min mormor... så jag saknade min mormor så mkt när jag såg henne...
men Inga hade blivit så gammal.. va mkt dålig och höll på och ramla när vi va där.. men som tur va så fångade min bror upp henne så det gick bra...
så jag e väldigt glad att vi åkte dit idag och hälsa på henne, för glädjen i hennes ögon när vi kom är svår att beskriva =) men det betydde mkt för henne...

ja sen när vi kom hem så va det bara lugnt och skönt.. och nu har vi kollat på kärleken checkar in... den e sååååå bra =)

måste ju säga med att ojojojojoj va min pojk utvecklas hela tiden.. det är nåt nytt hela tiden nu och mer och mer ljud och toner har han för sig.. och ni ska bara se när han springer fram på sin gåstol.. de går riktigt fort hihi....
jag älskar mina pojkar så otroligt mkt!!!!!!!!!!!!! =)

här sitter han på sin röd/blåa bil... så duktig hihi.. lyckades till och med sparka sig fram lite =)

ha det bra.. kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är då en liten RÄÄÄÄCER nisse du skaffat dig då ;) fniss!

Det är sköööönt med värme men nu är det bnästan för varmt och man längtar nu efter några dagars regn så manb får "vila" sig ifrån solen! he he, hur man nu kan göra det som!







KRAMIS

2008-06-09 @ 17:15:08
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0