inte mamma idag, bara Åsa

nu undrar ni väl över rubriken hihi...
det är nämligen så att min son har åkt med sin pappa till Jönköping idag, de ska kolla på traktorer...
så e helt fri idag.. känns konstigt, håller på och gör mig i ordning nu och springer och kollar "om han e nöjd" men han e ju inte här hihi.. snacka om att man e en vanemänniska hehe...

ja, vad ska jag göra på min barn fria dag då?
jo jag ska först träffa min vän marie och se hur hon har klippt sig =) hoppas det har blivit fint ;-)


sen ska jag åka hem till en kompis Hanna, en från min mamma grupp, ska på mini spa där =) det ska bli himla kul, hoppas jag hehe...

så jag får väl återkomma sen när jag har varit där så vi får se om de va nåt och ha ;-) hehe,,...

ha en bra dag!! kram kram

Kommentarer
Postat av: sofiaw

skönt med en sån dag! tror nog du och alla mammor behöver ibland :)

2008-06-14 @ 10:53:06
URL: http://wiksofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0