helgen som varit

ja... helgen har varit jätte bra =)
som ni såg så i lördags va jag på mini spa.. fick tvättat ansiktet riktigt bra... hehe kändes som jag tog sandpapper i ansiktet.. men guuuud så len jag blev hehe...
 och det va jätte kul och vara där, hos Hanna heter hon.. och så var en annan tjej där Jenny heter hon och hon och jag har gått i samma skola men hon har gått 2 klasser under mig =)
men det va kul för vi kande igen varann direkt hehe...
men nästan alla vet vem jag e för det fanns  inte så många hörselskadade på skolan och i högstadiet, var det bara jag..

sen vart det en söndag med och då kom Therese och barna hit och en annan himla go vän med hennes barn,...
jätte kul och träffa dom så det va verkligen full rulle igår, men vi hade jätte trevligt...
grabbarna va i garaget men kom hem hit och åt lite spagetti och köttfärssås som jag hade gjort helt själv =)
och de tyckte det va jätte gott =) kul, för jag e verkligen inte nån mästerkock...

så de va en mysig dag.. kul när man får besök och njuter av varndras sällskap..
vad kan vara bättre än familj och vänner??
jag kan inte komma på nåt hehe....

idag va jag på öron mottagningen för att jag har haft ont i mitt öra över en vecka nu..
och de va inget bra.. =(
kanske ha bakterier, så blev rekomenderad att inte ha min hörapparat och ta det lugnt.. får veta på torsdag om de va nåt allvarligt... hoppas inte!!!
så nu hör man kass igen....

en bild får jag väl bjuda på med =)
min lille cooling hihi :D

ha det bäst Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja inte kul att vara sjuk :( och jag ska vara hemma från jobbet, känns bra för jag vill inte riskera andra bli smittad från mig..

Jättesöt bild..

2008-06-16 @ 20:04:43
URL: http://falk.blogg.se/
Postat av: Sara B

Otroligt vad stor Oliwer har blivit!

Jættesøt!! ;-)

2008-06-17 @ 11:42:26
Postat av: Anonym

söt liten cooling =)

2008-06-24 @ 09:57:10
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0