barnvakt...

idag har jag varit barnvakt åt min kompis lilla tös.. hon e snart 15 mån..
det gick faktiskt ganska bra =)
hon e så söt och go, det va lilla felicia...
de åt ihop och sen somnade de ihop.. så det va ju skönt, fick man lite egen tid.. en timme =) så låg och sola lite och de svider nu hihi.. brännt mig på ryggen..

men sen vaknade igen och så lekte vi lite och sen va dags för mat igen.. och sen blev de lite gnälliga.. jobbigt med värmen, så lade ner dom i badkaret så de fick bada ihop.. de gillade dom... men efter badet vart de jätte trötta... så fick sitta i soffan med dom på var sin arm.. då låg de stilla en stund och halv vila lite... sen gick vi ut och satt under papasollen och lekte lite och sen kom felicias mamma marie och hennes syster.. de hade köpt med sig piggelin glassar.. de va gott.. det tyckte både felicia och oliwer hehe....

men kändes kul och prova 2 barn.. nu vet jag att jag ska vänta lite  innan man skaffar nästa barn hihi...

ha det bra kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0