080610

ja.. idag ha jag och Oliwer en riktig slö dag.. bara mös hela dagen inne.. så skönt det behövs ibland =)

sen när jag tänkte böja bli lite redi... så ringde telefonen. det va min mamma hon va helt hysteriskt... hon hade råkat klippa av en massa hår.. hon skulle klippa håret med en "tunna ut håret sax" men råka ta en vanlig sax så hon hade 2 nästan kala fläckar på sidorna... hon grät lite av hysterianfallet... och elaka jag började skratta lite tyst och hoppades att hon inte hörde mig.. men det gjorde hon och sa sluta skratta.. jag sa kan inte hjälpa det.. men jag kommer om en halvtimme så ska jag se om jag kan hjälpa dig.. så fort fixa i ordninga mig och oliwer och hoppa på bussen...
kommer hem till mamma och hon står med händerna på huvudet och säger hjälp med en skamsen blick...

jag sa får jag se.. och det va inte så hemskt som mamma sa.. men visst va det kort.. ca en halv cm kort va det.. så det va bara fram med saxen och klippa kort kort hår på henne.... köpte hårfärg och färgade håret mörkbrunt...

och blev ganska chockad.. jag lyckades bra.. de blev ganska snyggt =)
mamma va nöjd med.. för detta va ju verkligen det bästa vi kunde göra utan pengar =)
så det va ju tur att man kan klippa lite iallafall.. funderade på kanske ska plugga till frisör ;-)

ja.. allt för idag.. kram kram =D

Kommentarer
Postat av: Helen

asg

2008-06-10 @ 21:37:52
URL: http://hema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0