vad som hänt sen sist....

ja man bloggar inte lika mkt nu när de e så fint väder =)
orkar inte och vill inte... vill bara vara med pojken min hihi...


ja i Lördags hade vi en möhippa för min kompis Jessica =)
hon blev överaskad hihi, det va kul... först så åt vi lunch ihop med hennes familj och sen gjorde vi henne fin för dagen..
(inte så fin) det va jag som fick äran att sminka henne och måste bara säga det att allt passar en skönhet som Jessica =)
systrana valde kläder...
jag har gjort de små skylterna, stod pussa mig....7 kr, krama mig... 2 kr, klappa mig på rumpan 5 kr,

sen när vi åkte iväg tog vi en liten sväng till Borås för Helen hade glömt sin mobil..
så här sitter Jessie i en "gunga"
 så söt =)

sen for vi till Liseberg... först fick hon stå utanför och sälja kondomer (5kr st) och rita av personer (10 kr) och sälja sig själv hihi... det gick väldigt bra hon tjänade ihop 160 kr... sen gick vi in på liseberg.. men tyvärr fick hon inte ha kvar skylterna.. så det va lite tråkigt...
men vi hade jätte kul och åkte massa karuseller, vi blev som barn på nytt =) här e vi i slänggungan...

sen vart vi och åt och sen gick vi och kolla på den där filmen och så här snygg va man i glasögonen som man skulle ha på sig....Jag, Helen och Jessica


ja de va en kul dag.. men vet inte om det kändes som en riktig möhippa... men roligt hade vi allafall...


sen på söndagen träffade jag mamma och Helen vi åkte till sjön och bada lite och de va skönt.. men brände mig lite på ryggen hihi...

sen på måndagen träffa jag söta jessica och Agnes  och vi åkte till gbg.. kanske inte så smart och gå på stan när de va s varmt, men vi träffa sofie med och det va kul =) fika lite i nån park gulliga Agnes
bäst och hålla i kläderna när barna klättrar hihi
världens finaste min har Sofie hehe
men de va så himla varmt där så vi beslutade oss för att åka hem och sätta barna i badkaret istället...
ser skönt ut va? =)

sen igår så va jag och oliwer och hälsa på vännen marie.. de va kul.. satt och köta och bara va såååå skönt, förutom att jag blev jeting stucken för första gången i hela mitt liv och fy f*n vad ont det gjorde.. men som tur va så gick de över fort =)
vi gav varann massage och de va himla gott med =)
sen gick vi en lite promenix till stan och sen maxi så va inte hemma innan kl 18 hehe... vad dagen flyger iväg...

och idag har jag tagit en pronemad med Sandra och hennes vovve Fidell... och sen har jag och oliwer varit ute här hemma på gården, badat i poolen, sååå skönt oliwer va så lycklig =)
men de va svårt och fota han hihi..kan ju inte sitta still ska ju resa sig mot allt nu hihi...
så söt min lille pojk.. =)

ja det blev mkt idag hihi... men ni får ha det så bra så skriver jag snart igen..
ps det vore kul om ni kunde skriva nån kommentar så jag vet vilka som läser =)
kram kram

Kommentarer
Postat av: sofiaw

fina bilder... kul bild på jessica på möhippan! :)

2008-07-30 @ 18:45:02
URL: http://wiksofia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hehe kul bild på Jessica :), tyckte såg henne i Ullared idag. Hmm..

2008-07-30 @ 22:15:41
URL: http://falk.blogg.se/
Postat av: Anonym

viftar på handen... jag jag jag läser=)

2008-08-01 @ 08:09:15
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Ulle

Kul med möhippan! Söt barnen... Ja, jag läser ibland. Trevlig helg o kram

2008-08-01 @ 08:53:45
URL: http://ulle74.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej men då får du följa tävlingsreglerna i utlottningen.

2008-08-02 @ 15:37:29
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica [vardag, design och mkt mer]

Ny design? har en utlottning av en rosa design om du är intresserad.

2008-08-03 @ 01:27:38
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: catrine

va kul med möhippa! ser kul ut. och Oliwer är lika söt som vanligt!

kram

2008-08-05 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0