på tal om busig....

som jag skrev i förra inlägget att min lille pojk e lite busig, fick jag verkligen bekräftat idag =)
jag va redi och städa idag, torka golven och va precis klar..
skulle in i köket och kolla nåt och så kom lille Oliwer ut krypande i hallen där hinken stod och jag ser att han sträcker sig mot hinken och jag bara skriker
NEEEEJJJJ och sprang mot han, men jag hann inte..............................
slutar med vatten i hela vardagsrummet dyngesur pojk som e livrädd och skriker...
och allt jag kan göra e att börja asgarva... hihi... då tittar Oliwer förvånat på mig och börjar skratta han med hihi...
fick hämta massa handukar för att torka upp att det vattnet hihi, byta kläder på lill killen...
ja sånt kan hända när man har små barn hihi...

fick besök idag från Hanna, hon och jag gick i samma mamma grupp.. hon kom med sin lilla dotte Emmie, så söta bägge 2 =) visst e dom!?!

och Oliwer blev ju jätte förtjust i Emmie (som han blir i alla tjejer) hihi......
pusskalas..............
men Emmie va "nog" inte så förtjust i att pussa Oliwer som han va i att pussa henne =) inte lätt och va tjej ibland ;-)

I söndag när vi va hemma hos min bror och skulle fira Therese och Tindra så fick Oliwer prova på att vara en Oliwia ;-) Tindra som "spöka" ut honom hihi....visst e han söt hihi...

Tack Hanna och Emmie för en underbar dag!!!

ha det bra kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0