Norrland!!!

Ja nu har man varit i norrland en vecka! =)
det va jätte härligt!!!!!!!!!!!!
så skönt och komma hemifrån lite...
va lite nervös över att åka 80 mil med lillkillen, men måste säga att det gick skit bra, vi var på ett ställe som heter Tännäs.
jätte fint där....
vi började med att åka kl 3 på fredags natten upp till Tännäs, det tog lite mer än 9 timmar, vi stannade och åt frukost och handlande lite...
vi 3 åkte med en kompis till oss, Micke.
vi kom fram och då packa vi ur bilen och kolla in stugen, sååååå fin =)
så här såg stugorna ut utanpå , den ni ser e en grannstuga

och lite bilder hur det såg ut i stugan:
kök och vardagsrum i ett...
utsikten från köket, kan det bli bättre än att vakna på morgonen och se detta? tror inte det !;-)
altanen

sen va vi och åkte runt lite och kolla...
här e vi på sveriges högsta väg

lite andra bilder...
här e när vi åkte upp, han sover så gott =)
min gullunge =)

man blir trött av alla utflykter =)
bada i en disk balja går alldeles utmärkt hehe
här e vi på markand i Funäsdalen och det e ju så vacker natur...

vi fiskade ju ganska mkt när vi va där och det visade sig att jag va riktigt bra =) fick 2 fiskar på min allra första gång =) blev så glad och micke och ulrik sa att jag har riktig talang för det =)
hela denna resan va jätte kul, men visst kan jag säga att jag HATAR mygg, de bet sönder mig fullständigt jag har biljoner myggbett (känns det som i allafall =) ) kanske va lite överdrivet, men jag fick jätte många, ulrik sa att han har nog inte sett så mång på en gång på en person hihihihi.. men putte fick inte en enda och det va ju skönt =) ulrik och micke kanske fick sammanlagt 10 st ihop.... jag kanske hade en 50-100 st hehe...
till och med på rumpan hihi de bet igenom mina kläder haha....

jag och Ulrik och Oliwer gjorde en liten utfykt själva med, vi åkte ut lite på sjönm ed båt, det va mysigt =)
den coolaste killen i flytväst hihi..
min skäggige karl =)
jag och Oliwer =)

fick lite saker av ulrik när vi va där och det va, en jätte fin handväska, ska ta kort på den nån dag så ni få se, den är gjord av ren skinn den e svart och liten =) fick även ett armband och jacka och tofflor, snäll kille jag har =)

åkte hem igår kväll och hem resan tog bara lite mer än 8 timmar bara ett stopp och oliwer klaga inte nåt, så duktig!!!!
se vad glad han e när vi åker bil =)
hej då vackra Norrland, på återseende!
ha det bäst! kramkram

Kommentarer
Postat av: Sara B

Det verkar som att ni haft en riktigt härlig semester! :)

Sexigt med den orange flytvästen ;)

Ulrik skulle ha använt den istället! Hihi

Norrland är ett vacker landskap, du har tagit fina kort :)

Oliwer blir bara större varje gång jag ser honom!

Puss o kram till er!

2008-07-06 @ 14:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0