20080707

Grattis på ett årlig bröllopsdag =)
Idag e det exakt ett år sen min bror gife sig... oj vad tiden går =)

glömt och berätta att jag och Ulrik fick förlovningspresenter =) det va jätte kul, för jag ÄLSKAR ju presenter hihi...
utav ulriks mamma fick vi gardiner och kuddar in till vardagsrummer och gardiner och dukar till köket =) så fint det blev, jag va med henne i stan så fick välja själv. hon e så gullig, tack!
sen utav min familj mamma,pappa,karin,tony tess och barna (brorsbarna och mina småsyskon) fick vi presentkort på ikea =D jätte kul, nu ska jag bara få ulrik att åka dit med mig, men det e ju en annan femma haha...
utav jessica + familj fick vi en jätte fin vas, den står nu på en byrå i vardagsrummet.

vill tacka er alla för de fina sakerna =)

idag har varit en lugn dag och Oliwer mår bättre, så det e nog tänder som spökar på han... =)

Haft besök av min vän Marie och hennes tös Felicia jätte kul, köpte fika som man igentligen inte borde äta, men va himla gott hihi...

ja ha det så bra! =) kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0