fullt upp...

känns som om jag har fullt upp hela tiden.. i måndags kom min mamma hem från sjukhuset... hur har opererat knät så va där på kvällen och hjålpte henne att packa upp m.m. hon har väldigt ont och får absolut inte gå utan kryckor...

så gick dit på tis med och laga lite mat till henne och jag fick ju äta med.. plocka i ordning lite hos henne och sen hem till mig och röja lite...och fixa lite små prylar inför dopet...

sen på onsdagen skulle jag träffa en granne kl 9.30 på morgonen, vi skulle gå till öppna förskolan ihop =)
sen gick jag till stan inhandlade en present till min pappa som fyller år..
sen hem till Helen och mysa lite och sen kom min bror och hämta mig så åkte vi till pappa och firade han.. kom inte hem innan kl 22.. ojoj.. snacka om att man va trött då hehe...

sen på torsdagen så fick jag ta mig en promenad ner till en kompis som jobbar på stan och hämta lite papper som jag behöver till dopet... jätte fint =)
och sen hem till mamma igen och hjälpa henne.. städa i ordning och diska och laga mat.. hehe börjar bli en liten små kock av mig hihihi....
sen kom min älskling hem på kvällen =) laga middag till han med =) kött med klyftpotatis och kantarell sås nam nam :-P

och så idag ska jag åka ner till stan och handla lite grejer till mamma som hon behöver ochsen ska vi baka bullar.. en ca 100 st hehe, men det ska vi göra efter vi har träffat prästen =)

ser fram emot dopet.. längtar samtidigt som jag e skit nervös hehe.. det behöver jag ju inte vara men man e det ändå hihi... lite synd att min killes lillebror inte kan komma, HATAR färdtjänst!!!!!!!!!! han sitter i rullstol och så har de inte nån ledig färdtjänst =( men men han får vara med i tankarna istället...

japp... ni får ha det så bra.. kommer väl med uppdaterningar sen inför eller efter dopet =)
ha det KRAM

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja visst var den fin till min lilla tjej. =) Men gud vad dålig färdtjänsten är! Tycker det är lite konstigt för det brukar typ alltid komma för min pappa. Kanske försöka ringa en gång till och se om det finns möjlighet, eftersom det kan finnas nån som avbokat? Ja.. det ska iallafall bli kul på söndag! Det kommer att gå bra =)=) Puss

2008-01-18 @ 09:19:04
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Helen

Ja, det är mkt och stå i nu innan dopet. Men allt kommer o vara klart på lördag, nästan iaf. hehe. Tråkigt med ftj, hade vi haft bussen kvar så hade jag kunnat lösa det. Men som sagt, ring ftj igen o igen, dom får ofta avbokningar. Puss puss

2008-01-18 @ 10:28:33
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Cecilie

Ååå vilken dag. :)

2008-01-18 @ 12:08:21
URL: http://www.georgiew.se
Postat av: Pernilla

Hehe tack :).
Oj hoppas det kommer ordnar sig.
Kram på dig..

2008-01-18 @ 13:25:36
URL: http://www.falk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0