3 mån imon!!

Glömde säga hans namn blev OLIWER, ULRIK, CHRISTIAN.

jag va ju barnfri i lördag, för då hade Ulrik han hela dan =) så jag och Helen gick omkring själva i knalleland och åt lunch ihop.. det va jätte mysigt, kändes så konstigt att gå i affärer utan barnvagn hihi och det lustiga är att innan jag fick barn hade jag jätte stor handväska med en massa i som jag va tvungen att ha med mig, men när jag skulle packa min handväska för första gången efter jag har fått barn så visste jag inte nåt jag kunde ha i väskan så det blev bara plånbok och nycklar hihi...
ja men iallafall så när Ulrik hade honom så bajsade han och så var Ulrik tvungen att ta hand om det själv (kan säga att han har aldrig bytt en bajs blöja, han får kvälvningar)
men han lyckades och han sa att det var nog det värsta och det mest jobbiga han har gjort hela sitt liv hihi :D

tyckte jag va jätte kul...

Imorgon fyller Oliwer 3 månader =) tänk att jag har haft han i hela 3 månader och det har varit helt fantastiskt!! =)
han ska få sin vaccinationsspruta imon, det tycker jag e jobbigt, hoppas det går bra..
japp... ha det bra! kramkram

Kommentarer
Postat av: Scrogge

Åsa, varsågod detsamma med dig med allt som går bra för dig med,vaccinationsspruta lycka till hoppas det går bra för Oliwer hålla tummarna ;)
Sköt om dig vi hörs snart kram!

2008-01-21 @ 21:25:20
URL: http://scrogge.blogg.se
Postat av: Jessie

usch för sprutan, men det går fort, du kommer troligen tröst honom men det går över fort! =) Tuden går alldeles för fort, jag fattar inte att Oliwer är 3 mån gammal! Känns som att det var igår du födde honom! Hihi.. Härligt med en egen dag utan barn! Det får vi göra någon gång snart, eller? Puss!

2008-01-21 @ 22:49:45
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0