min kille!

hittat att man kan skriva om sin kille så det ville jag med göra =)


Vad heter han
: Ulrik

Vad har han för favorit färg: Grön

Vad har han för ögonfärg: Bruna vackra ögon =)

Hårfärg: Brun

Klädstil: Han har många stilar ibland fin skjorta med jeans, ibland jobbar byxor m sketen tröja haha... och hemma mys kläder e det långkallingar med t-skirt.

Har han piercat sig: Hade en innan i örat (inte på öronsnibben utan I örat)

Dricker han: Ja, öl =)

Röker han: Nej!!!

Snusar han: Ja, tyvärr

Vad heter gatan han bor på: vill jag inte skriva här...

Vad har han för mobil: Sony Ericsson

Vad vill han bli när han blir stor: Rik hehe

Vad har han för färg i sitt rum: Eh beige eller vit tror jag hahaha

Har han några syskon: Ja 3 st

Vad är hans favorit mat: Husmanskost

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Resa och leva gött med mig och våran pojk hehe

Vad brukar han göra efter jobb: Åka till garaget eller umgås med mig och sonen.

Vad brukar han göra på helgerna:  va med mig och sonen och va i garaget så klart ;-)

Vad har han för musiksmak: Han gillar det mesta.. men e väldigt förtjust i raggar musik =)

När och hur blev ni tillsammans: Den 4 nov 2006, på en bonna fest träffades vi för första gången och sen när han hämtat mig på en fest i svenljunga va det jag och han =)

Hur upptäckte du honom: Han syns direkt när han kommer in i ett rum =)

Vad var det första han sa till dig: Tjena bruden, har du kul?

Vad brukar ni oftast skicka sms om: Kärleks sms

Är han beroende av någon/något: mig och Oliwer?? hehe ja snus och va i garaget...

Vad kallar du honom:  Älskling, gulleplutt, mitt hjärta eller mitt allt!

Vad kallar han dig: Mitt hjärta, ängel, Älskling m.m. han har många namn på mig... ibland till och med Kärring hahaha

Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara: Snäll, Ärlig, Underbar

Gillar du honom: Nej jag ÄLSKAR han =)


japp nu vet ni lite om han =) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0