lite allt möjligt!

ja... nu va det ju ett tag senman berättade nåt här... har ju haft problem med internet.. men så kommer min snälla granne hit och hjälper mig =) tack Marie!

ja vad har hänt nu då???
inte så mkt.. mitt liv kretsar mkt runt Oliwer, och det är så himla kul! =D
jag umgås ganska mkt med en ny vännina som jag träffa i min tvättstuga, hihi det va ganska lustigt att vi har blivit så bra vänner för när vi träffades va jag arg för nån hade tagit min tvätt tid hihi.. och som ni förstår va det Marie haha...
hon har en liten flicka på 10 mån som heter Felicia.. jätte söt hihi....

vi brukar gå till öppna förskolan och öppna kyrkis.. där träffar man andra  barn och mammor... men vi brukar oxå gå på sångstund på tisdagar kl 1 och det tycker Oliwer är jätte kul.. han gillar sång och musik =) så jag går här hemma och sjunger som en galning... låter inte bra men huvudsaken e ju att Oliwer gillar det och det gör han hihi... =)

han växer så det knakar... vi va på Bvc i torsdags...
och då va han stora killen hihi vägde 7370 g och va 66 cm lång hihi man tror att han ska vara jätte knubbig men det är han inte hihi...
image97men visst e han världens sötaste =)

Ulrik har nu börjat jobba i Malmö, så nu är jag själv med oliwer på veckorna igen inte så kul.. men det går bra... saknar han så mkt bara... men han måste ju jobba!

en glad nyhet är att vi har hittat en 3:a lite utanför Borås... jätte kul!!! ska flytta den 8mars.. så fullt upp nu det närmsta veckorna.. så mkt och göra... men hoppas det ska gå bra =)

ja.. nu är lillkillen lite ledsen så ska vara med min goding lite =)

men ni får ha det så bra... återkommer snart ;-) KRAM

Kommentarer
Postat av: Någon som tittar förbi då o då

nä va kul 8 mars det är ju väldigt snart det =) hehe fullt upp får du då ..men bvara ta emot all hjälp du kan få då!!! =)

KRaaam!

2008-02-22 @ 23:37:39
URL: http://pipomusik1.blogg.se
Postat av: Jess

söta pojken! =) saknar er och hoppas vi kan ses snart igen! puss

2008-02-24 @ 10:03:06
URL: http://fruahlinder.blogg.se
Postat av: karin g

jättesöt grabb! ;)

2008-02-25 @ 14:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0