Längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh vad jag längtar till lördag =)
För då e det nämligen dags för min tjej kväll! =D
Vi kommer vara hemma hos min väninna Helen, för Ulrik och Oliwer är ju hemma hos oss.. och man vill ju inte störa dom på sin "kill"kväll =)
Jag har bjudit några tjejer... och tror om jag ahr räknat rätt så blir vi 11 st, skit kul att så många kunde komma på min första fest efter graviditeten och Oliwer =)

Kommer och kännas konstigt att vara utan min lille pojk men jag vet att han kommer ha det bra hos sin pappa och det känns ju bra....

Det ska bli så j*vla kul att ha en fest, att dricka och bara vara med sina vänner och sen gå ut och skaka på rumpan hihi... hoppas bara jag minns hur man dansar hehe...

Så jag kommer att blogga om min stora kväll sen =) ja.... allt för idag haha... KRAM

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Härligt !!!!!
Ut och skak rumapan sväng dina lurviga och slå klackarna i taket. Det är varje kvinna värd då och då ;o)
Kram

2008-02-29 @ 11:05:53
URL: http://www.sweetmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0