förändring...

satt nu och kolla på kort i datan.. och på bara 2 år så har jag förändras ganska mkt.. blev förvånad... och att man har haft så många frisyrer, jag som nyss sa att jag har sett likadan ut hur länge som helst hehe... tänkte visa er lite...

sommaren 2006...

hösten2006...

nyår- 2007...

nångång 2007...

när jag va gravid 2007...

och såhär ser man ut nu hihi...
har ju haft en del färger med hehe... ja kul och se... hoppas ni gillade det med hahaha.. ni kanske tycker att jag e lite ego nu, men det får man vara ibland ;-)
ha en toppen helg för det kommer jag ha ;-P
KRAM


Kommentarer
Postat av: Jerry

Haha där kände jag igen dig samma förr.. du ändrar gärna med dina hårfärger haha ser bra ut ;) kram!

2008-02-29 @ 22:04:07
URL: http://scrogge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0