mkt och göra nu =)

det e verkligen full rulle hela dagarna nu... har ju börjat och jobba.. men det går riktigt bra =)
de e ju mkt kvällar och sånt nu.. så de e lite tråkigt... vill söka ett nytt jobb, helst dagtids jobb...
har ni nåt åt mig i Borås trakten så säg till ;-)

har varit i Ullared med Ulrik och Oliwer.. vi handlade julklappar sååå billigt där.. jag ÄLSKAR Ullared hehe...
så de e kul när man kommer hem med fulla kassar och ser att plånboken e ju inte helt tom än =)

alla julklappar e klara nu.. så skönt så här tidigt klar brukar jag ALDRIG vara... hehe jag e den som brukar springa runt dan innan julaftonen hehe...

måste oxå säga att jag mår jätte bra =) e lycklig och längtar till jul.. =D

allt för idag.. lovar att jag ska försöka uppdatera oftare =)
kram på er alla!!!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-04 @ 13:30:18
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: sofie

hej gumman!

jobb vet jag absolut det finns men tyvärr ligger den i partille. kanske omstädnigt för dig men det e iaf 100 % .. nåja..

Gud vad ja längtar efter dig gumman!

Hoppas vi kan ses snart ???? =) nu e jag hemma! gud så skönt..ska sätta mig tid o blogga strax!



KRAM! o Puss

2008-12-07 @ 14:07:54
Postat av: jenny

Kommer tjatiga jenny igen... men jag saknar ju dina inlägg...

Sök jobb på hemtjänsten... det e ett rätt så självständigt jobb... och faktiskt trevligt... och inte så tungt... men jag vet inte om ni har sånt i närheten där du bor...

Jag trivs bra där jag jobbar och tycker det e skönt att sköta sitt eget så att säga...

Det e mest hjälp i hemmet, stödstrumpor, mediciner, och daglig hygien... vissa behöver diskhjälp och inköp och sånna vardagliga saker.... Och de behöver OFTA vikarier och timanställda hehe... KRAM PÅ DEJ BRUTTAN!!!

2008-12-07 @ 18:46:41
URL: http://jemj.blogg.se/
Postat av: catrine

hejsan!

´Det var ett tag sen...men vi syns snart säkert. har inte börjat med mina julklappar än...=(

massa kramar från catrine och lillen =)

2008-12-09 @ 17:53:50
URL: http://svenljunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0