halloy!

här e allt fint med mig men inte min lille sötnos.. han har fått hosta och e snuvig, stackarn...

men dagarna rullar som alltid.... =)

festen i lördags va jätte rolig och jag hade skit kul =) blev kvar länge... hehe... kan oxå säga att jag mådde SKIT dan efter hahaha...

så hela söndagen tillbringades i soffan med välrdens goaste kille =)

sen jobbade jag natten i måndags.. och det gick bra =)

sen va jag hemma hos en granne i tisdagskväll... hon hade ett smink och tvätt party hihi.. det va trevligt.. fick pepparkaoar och vin =) de andra förstörde sina pepparkakor med äcklig mögelost, men inte jag ;-)

sen jobbade jag natten i natt med och så e jag ledig tills på lördag då jag har natten igen =/
men det ska väl gå =) vi pratade om att kanske åka på jul-liseberg =)

ja.. nu ska jag sätta mig i soffan och gosa med min lille kille... ha det så bra kram kram

Kommentarer
Postat av: Helen

hihi... att du var lite trötter i söndags är ju konstigt efter dina lugna bravader i lördags. hehe ;-) Hoppas lillkillen blir frisk snart! Puss

2008-12-18 @ 20:28:21
URL: http://helenssida.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej gumman, tycker om att läsa din blogg ;)

Saknar dig riktigt mycket!

Har du det bra? Skriv till mig! Puss

2008-12-18 @ 21:16:03
URL: http://poreu.blogg.se/
Postat av: Marie

Kul att du hade roligt i lördags! Förstår att du mådde lite dåligt dagen efter! Tack för en rolig kväll och den fina presenten!!! Kram

2008-12-18 @ 23:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0