glad lucia!! =)

världens sötaste lille tomte =)


lite andra bilder som jag lovat =)
Oliwer med sin pappa, visst e de fina =)

Oliwer på sin gungÄLG =)

så här glad blir man när man får hålla ett paraply hihi

och så va det mina småsystrars hästar, de har 2 st
Marre   Posh
Posh e störst och nyast de har bara haftden 2 veckor nu tror jag.. och så här förtjust va Oliwer och Posh i varann hihi
söta va? =)

men tyvärr får inte Oliwer följa med på lucia tåget.. han har feber så han får bli hemma med pappa och jag åker till min kompis och grattar henne... får se hur länge jag stannar...

men ha en jätte bra lucia allihopa! kramkram

Kommentarer
Postat av: jenny

Vilken otur att oliwer blev dålig... ville ju verkligen se honom på häst och vagn... men jaja... så e det ju ibland... Hoppas att du hade roligt på festen... Idag har jag varit hemma för julia har maginfluensa... :o(

Ringde från dagis och sa att hon kräkt.. :(

Och då blir det ju till att hämta båda barnen...

Här är det så, för att minska smittorisken så måste båda barnen hem. Vet inte hur det är på andra ställen

SUCK!!! Men sånt kan man ju inte rå för...

Hon hade valt det sämsta tillfället haha, kräkt vid matbordet, rakt över till den som satt mittemot haha... Men sånt kan man ju inte heller hjälpa.



Ha det bäst... Gå gärna in och rösta sen vilken header jag ska ha :0)

KRAMISAR

2008-12-15 @ 17:51:37
URL: http://jemj.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns de möjlighet o få träffa dig på fredag o fika på eftermiddan tro??=)

jag kommer skicka sms ifall du inte kikar in här under torsdagen =)



KRAM

2008-12-18 @ 04:52:00
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0