full rulle....

jag hinner inte med längre... dagarna bara flyger förbi =)

jag jobbade hela helgen som va.. men hade en lite lucka på lördagen och då va vi på kalas hos Oliwers kusin på Ulriks sida.. hon fyllde 6 år.. lilla Ida.. så söt tjej =)
sen vart det hem och slappa =)
när jag jobbade på söndagen så började jag lite tidigare för vi skulle åka till Ullared =)
det gick jätte bra.. de va jag och en till jobbakompis med 6 boenden.. men det gick jätte bra =)
blev en del kläder till dom-....
men sen när man kom tillbaka till jobbet va man ganska trött hehe...
slutade på måndag morgon kl 9 och då åkte man och hem och mötte lille Oliwer =) man blir så himla glad när man ser den lille killen när han spricker upp i världens leende =)

på tisddagen hjälpte jag mamma lite på dan och sen hem och fika lite med grannen sen kom brorsan och hämta mig och Oliwer för Ulrik jobbade borta denna veckan... så va där tis kväll till tors dag... passade barna och hängde lite med brorsdan.. det va kul.. men man va ganska trött... jag vill inte ha 3 barn haha de e för jobbigt räcker med 2 haha...

sen började jag jobba igen på torsdag.. hade natten, då "fixade" jag och min jobbakompis julgranar till jobbet och sen julpyntade vi och det blev så himla fint!! =)

sen kom Ulrik med Oliwer till jobbet kl 8 idag... för han skulle jobba.. men slutade ju 9 så det gick bra =) åkte hem till min mamma en liten sväng och så kom Tess och barna och lussade.. de va så söta i sin tomtedräkt och lucia klänning =)

sen handla och sen umgås med gubben min.. vi går om varann så mkt nu hehe.. men det går bra.. alltid bra och få sakna varann lite.. ;-) om ni fattar vad jag menar hahahaha..........

näää nu e jag trött.... ska på fest imon =) min kära vän Marie har 25 års kalas.. så Grattis.. lite försent  ;-)
så bli skoj som tusan iallafall.. och Oliwer får vara hos sin morfar och vara en liten Tomtenisse på häst och vagn..
måste säga till pappa att han fotar en massa då =) han kommer ju va såå söt.. mina systrar har hästar... ska visa kort en annan dag.. men inte nu.. för nu ska jag GOSA!!!!!

kram kram på er allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0