vad väder påverkar...

e så himla trött.. vädret påverkar en så himla mkt...

men dagar går framåt ändå ;-)
i helgen va vi på kalas hos Oliwers kusin Viktor.. han fyllde 7 år och fick ett halsband av oss, det va en döskalle med läderband, han blev jätte glad för det så det va ju kul =)

dan innan
 innan kalaset träffade jag hans mor och syster i stan.. vi gick och fika och kolla i affärer lite och det va jätte trevligt =) Sandra gillar Oliwer jätte mkt =) så kul.. för när vi kom hem till dom i lördags så såg jag att hon hade satt
upp ett kort på sig själv och Oliwer ihop, och under kortet stod det så här....

  Min bästa vän!

visst va det gulligt =)

i torsdags så va ju Catrine här och hälsa på och det va jätte kul =) sen på fredagen åkte jag hem till Catrines nya lgh.. så fin.. =) hoppas hon ska trivas där.. =)

sen va jag även på Gina i fredags och där hittade jag ett linne och 2 bodys (till mig hihi) för endas 60 kr =) kan man bli gladare??? :D

sen i söndags va ajg med min goa vään Hanna i gbg.. de hade nåt "kick off" med Mary Kay, det va kul och göra nåt nytt och få lite egen tid =) för oliwer va ju inte med.. han fick vara lite med pappa och lite med mormor hihi...
sen skulle jag städa när jag kom hem men ORKADE inte.. så slö och trött så det blev soffan resten av kvällen, men de va SKÖNT!!!

så idag har man lite mer krafter så nu städar jag för måste ju ha det fint imon när det kommer folk hit och hälsar på... och de kommer och hälsar på pga, att det e min födelsedag :D

jag e som ett litet barn när det e födelsedag.. men inte för att jag ska få presenter utan för att de kommer och besöker mig och för att alla e så glada då =) så när ni kommer imon mina vänner och familj, så e present inget måste             (men kul;-)) men ni får lite tårta och bulle :)

ha det så bra allihopa! kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0