vad folk lägger sig i...

jag sitter här och kollar lite på andras bloggar...
och så ser jag fy f*n vad andra människor lägger sig i vad andra gör, som ett ex är att en tjej gillar pälsar.. och då skäller de ut henne och hon e jätte dålig människa.. men det tycker inte jag... vi alla e ju olika och har rätt och göra vad man vill..

varför ska vi säga hemska ord till varann??

kan man inte få vara den man är??
 eller vad tycker ni??

kanske bara e jag som känner så.. men jag tror att vi tjänar mer på att vara snälla och ta varann som vi e...
visst jag e ingen ängel.. jag kan snacka lite skit och så.. men inom vissa gränser...

nä kan inte skriva mer nu för pojken har somnat i mit knä här framför datan hihi...

jag e lite trött och inte i ordninggjord.. men det kan jag väl bjuda på idag ;-) kramkram

Kommentarer
Postat av: Sofus

hmm, var bara tvungen att skriva min åsikt om det här med pälsar. Tycker inte det ärnåt fel med att bära päls i sig, däremot tycker jag det är fel att man nuförtiden dödar djuret bara för pälsen och sen inte tar vara på kroppen till mat samt att själva dödandet oftast sker på ett grymt sätt. Förr i tiden bar många päls, men då dödades djuren i första hand för att bli mat, och sen tog man hand om huden och pälsen oc gjorde kläder av. Man slösade inte med liv i onödan, vilket man gör nuförtiden. Det här e bara min åsikt..=)

2008-08-08 @ 14:01:40
Postat av: Catta

Hej Åsa!! Din "gamla" jobbarkompis Catta här!! träffades på stan för nån månad sen... Undrar lite över Jessica å Johnys bröllop, har läst i hennes blogg att det är den 30:e aug men vart och när? Jag och en kompis skulle gärna vilja komma och titta nämligen! Gifte mig ju själv för snart 2 månader sen förresten.. intresseklubben noterar ;-) Söt Oliwer du har!! kramar från Catta*

2008-08-08 @ 17:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0