lite ditt och datt..

ja nu har det varit ganska lugnt här... man e lite slö och så...

men vi har haft det skönt ;-)

jag har varit och hälsat på mina goa vänner i kinna/skene... och de va jätte kul och träffa dom, vi va hemma hos Helen, hon bor jätte fint!!!!!!!
hon bor ihop med sin gubbe (jens) och de har en lite söt vovve fritz... tror det stavas så hehe...
det va så kul och träffa Helen och Ulrika!
de va helt tokiga ivarann.. men tror att fritz gillade han mer hehe...
oliwer fick tag på fritz leksak...

sen har jag hjälpt mamma och styla lgh, för hon ska sälja den.. den ska på visning snart =) ska bli spännadne.. hoppas det går bra för henne.. lgh blev j*vligt fin iallafall hihi...

igår hände nåt som alla mammor fasar för... min lille plutt ramla och slog i läppen i min data stol.. stackarn det blödde massor och han skrek så högt.. usch vad hemskt det e när ens barn blir skadat... =( men efter en lite stund va han samma glada pojk med världens fläskläpp... men idag e det igen fara.. tänderna har klarat sig med.. tack och lov!!!

idag va Helen här med.. vi va ute och gick en sväng för zorro va här med =)

imon ska jag träffa Hanna från min mamma grupp ska bli kul och sen kommer Catrine hit med, och det ska bli jätte kul
och träffa henne.. det va ju ett tag sen =)

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så.. men tar lite bilder istället =)

så här glad kan man vara när man åker kundkorg inne på Konsum

här har ni han i action.. det som ni ser bakom e våran ytterdörr, oliwers pool och vagn =)

åka på gannbarnens traktor de e kul =)

min lilla charmknutte ni ser även hans tänder på detta kortet =)

ha det så bra kram kram

Kommentarer
Postat av: Sozaan

hej! jag har en fråga i min blogg o skulle vilja att du svarar på den för vill veta vad du gör =)



ha det bäst <3

2008-08-06 @ 19:01:06
URL: http://sozoow.blogg.se/
Postat av: Sozaan

tack för ditt svar jag blev nöjd =)

2008-08-06 @ 19:18:24
URL: http://sozoow.blogg.se/
Postat av: MH

Härlig känsla i bildern! :)

2008-08-07 @ 15:57:52
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: MH

Vad kul att du gillar mina bilder! kika gärna in på min hemsida ;)

2008-08-07 @ 17:25:35
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0