tjejträff...

hade en lite tjejträff här igår...
 förutom Oliwer då, som va med oxå hihi.. han njöt av alla vackra tjejer som va här =)

min vän Hanna skulle sälja Mary Kay här hos mig, de va hennes första gång så jag ställde upp (snäll som man e hahaha)
som mina vänner Marie och hennes tös Felicia och Helen kom hit... blev som ett litet mini spa =)
tvättade i ansikte och händer och sen lite smink så man skulle bli fin igen, men självklart e ju mina vänner vackra utan smink med =)

jag köpte ansikttvätt, ansiktlotion och ögon remover.. hoppas detta ska funka.. annars så har man en garati på sakerna.. är man inte nöjd får man pengarna tillbaka... skit bra =) den garantin har man inte var som helst....


igår innan jag fick besök va jag med min mamma på H&M rowells, och där va det 70 %på alla dam och herr kläder och alla barnkläder va det halv reapriset.. så man kan ju säga att jag handla en hel del ;-)

3 t-skirt, skjorta, tröja till oliwer, jeans till ulrik, kofta 2 set med linne och mysbyxa, leggins,4 par troser till mig och 2 kuddar för sammanlagt 345 kr =) kan de bli bättre hehe...

och idag ska jag göra en HEMLIS =)

ha det bra kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0