Min Födelsedag =)

jag hade en helt underbar födelsedag =) tack alla ni som kom och ringde/sms mig =)

jag hade typ  en öppet hus så de fick komma när de ville...

först kom mamma, ulriks mamma och bror och sen therese och barna..
av dom fick jag:
handplockad blommor
underbara rosor
en berlock till mitt pandora armband.. tyvärr så syns det inte så bra men de va en barnvagn.
presentkort på Gina 250 kr

sen kom min vän Helen och honhade schoppat med Ulrik så de hade köpt en sån bra present =)
en helkroppsmassage på en hel timma =)
blev så glad när jag öppna den så jag började böla hahaha...

sen kom min pappa med familj och brorsan och barna igen...
och då fick jag denna halsbands berlocken.. en blå barnsko =)

TACK!!!!!!!

idag va vi och hälsa på ett par vänner till oss.. Ulrik va ledig idag med =) och där hade vi det jätte mysigt och barna leker ihop så sött hihi  Oliwer Erik och Ida
söta =)

snart kommer min vän Sandra hit.. så ha det bra kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0