längtar!!

åh jag längtar så mkt till fredag =) för då ska vi åka till high chaparall =)

det är jeepträff där varje år och i fjol va första gången jag va med och de va jätte kul.. stämmningen e på topp och alla e så glada och pratar med alla.. förra året jag va med så va jag ju gravid så blev ju inget dricka men i år kan man ju ta några cider =)

vi är ett gäng som åker ihop, de e ju jag Oliwer och Ulrik och senhans garagekompis Ralle och min kompis Helen och så e brorsan och familj med, men inte lill tösa hon får vara med mormor...

sova i husvagn i 2 nätter och bara va.. fula kläder och ett j'vla gött humör.. vad kan man mer önska sig hihi...

jag önskar er alla en lika bra helg som mig =) kram kram

Kommentarer
Postat av: Ceestar

Inget orsak. Men då behöver jag bidler som du kanske vill ha med i header och vad ska det stå i rubrik ? kram!

2008-08-20 @ 21:35:33
URL: http://ceestar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul =) du får fota lite så man får se vad det är med high chaparall.. ja hur de nustavas hehe =)



KRAMIS

2008-08-22 @ 08:59:04
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Helena

Hejsan åsa! häftig sida du har....

Hörde av jessi att du kan hjälpa... strålande... vi kan pratas en dag innan, har lite ider som du bör veta... pössssss och krammmmm Helena

2008-08-24 @ 09:41:11
URL: http://hovslageri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0