Bröllop!!

Ja jag ska på bröllop, min bästa kompis ska gifta sig nu på lördag!
det ska bli så himla kul!!!!!!

jag har fått den STORA äran att få sminka jessica på hennes stora dag =)
hoppas att det ska bli lika bra som jag har tänkt mig!

hon ska få en ljus rosa skugga på ögat och sen lite rosa skimmer över och lite svart eyeliner för att markera ögat...
sen har jag köpt lösfransar som vi ska sätta i ögonvrån, lite flirtig måste hon va =)
sen självklart fondation och allt sånt och lite läppglans.. hon kommer bli så vacker, för det e inte svårt att göra en sån fin tjej som jessica för hon e ju redan så fin! =)

sen ska jag hjälpa till och vara lite värd.. hoppas det ska gå bra, jag ska göra mitt bästa och mer än det kan jag ju inte göra hihi...
en lite bild på Helen mig och Jessica.
upptäckte att jessica har verkligen gjort allt för att inte vara med på mina kort.. så får allt ta att fota henne och mig ihop på fredag OCH lördag =)

ja vill bara säga att jag önskar Jessica och Johny all lycka som finns i hela världen, jag älskar er!! puss puss

ha det bäst kramkram

Kommentarer
Postat av: sofiaw

spännande på lör... du kommer att göra ett bra jobb! :) kram

2008-08-28 @ 19:50:50
URL: http://wiksofia.blogg.se/
Postat av: sofie

japp vi kommer imorgon fredag ja o eric, men e förvirrad ang middan, väntar bara p jessies svar..

Vi vill bara veta om vi ska äta midda före, eller om man ska ta med sig ngt i tex grillväg eller om det är dom ska bjuda på mat. .. lite virrig här jag! =) vill bara veta för vi kommer ha lite stressigt imorgon så skönt veta litue hur marginalerna ser ut =)



Synes imorgon =) KRAAAM!



o du ,oroa dig inte..du kommer göra ett kanonfint jobb

2008-08-28 @ 21:58:04
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

himla kul få träffa er allihop!

nästa gång e det er tur ;) skratt!

Sköt om dig!! KRAM

2008-08-31 @ 19:07:52
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0