trött....

ojoj.. sicken helg hahaha...

men vi börjar med torsdagen.. då kom min underbara kompis Jessica hir med sin söta tös Agnes... då va vi hemma hos mig en stund först och det va då Oliwer fick sin första tjej puss från nån i samma ålder.. de va sååå söta hihi...
sen åkte vi in till knalleland och köpte jätte söta kläder till Agnes...


fredag....då va vi bara hemma och tog det lugnt..

men lördag då va det fest... det va Toarpa kampen, det är att man går en mil och så är det stationer på vägen med utmaningar.. och självklart dricker man =) min mamma hade Oliwer...
vi skulle börja gå 8.48.. så första cidern öppnades halv 8 på morgonen hihi... det va jag Ulrik, Tony (min bror) och Therese ( brorsans fru) som gick ihop... och ojojojoj vad vi blev fulla hahaha.. orkar inte skriva hela historien nu för som sagt e ganska sleten idag..
men man tala om att det hela sluta med att Therese och Ulrik däcka efter halva vägen så min pappa fick komma och hämta oss med bil och tappa min ena hörapparat.. så e halv döv nu...
ja jag kan bara säga det att päron conjak de e farligt de hehehe...

så idag söndag..... SLÖ!!!! men de kan ni ju förstå....

allt för idag! ha det bra kramkram....

Kommentarer
Postat av: Helen

Hehe!Det var riktigt kul att få följa utvecklingen av gårdagen som nykter genom telefonsamtal! ;-) Ses imon. Puss

2008-04-27 @ 21:32:06
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Sara

*Asg*
Du får berätta mer sen ;)
Sen på torsdag eller fredag hoppas jag!!
Puss o kram!!!

2008-04-28 @ 18:04:00
Postat av: sofie gbg

kan tänka mig prommisen var lite väl livat ;) he he men huvudsaken du hade roligt!! fnissar... men det är bra du förvarna oss nu så ja e försiktig me päronkonjak ;) haha, har en flaska här som vi fick nyss av ett par bekanta, Hm, aldrig smakat den..men får väl ta de lilla försiktiga =) *häpp!* ;P
Kramis

2008-04-28 @ 22:27:11
URL: http://www.lyckligesofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0