kalas..

idag va det kalas för Oliwers kusin som fyllde 9 år..
det var verkligen trevligt.. alla var så glada, berodde nog på det fina vädret och så va ju alla super glada och träffa Oliwer... det va ju ett tag sen de flesta såg han så... de va många famnar han fick hoppa i ;-) hehe...
det är här Oliwer med hans kusin Sandra.. från påsken..

innan vi åkte på kalaset va vi hemma hon min mamma för hon fick en ny soffa idag.. blev jätte bra.. mamma va så lycklig hehe.. vem blir inte det när man får en soffa +fotölj helt gratis? =D
det fixade jag hehe....

ja måste ju berätta det med att Oliwer har fått en gåstol och lära gå vagn och en bilstol ( ska ha den extra om jag åker med nån annan så ska han kunna åka med lätt så ska ha en extra här hemma bra va?=) )
och fick han lite leksaker.. från hans andra kusiner på Ulriks sida =) gulliga dom e!  TACK!

men måsta bara säga att jga ÄLSKAR det fina vädret vi har!!!!
gör inte ni??


nää nu ska jag kolla lite på tv och sen sussa gott hoppas ni gör det med! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0