hmmm...

hmmm....
vet inte riktigt vad jag ska skriva?...

om ni vill veta nåt så kan ni fråga... =)

ja men e ju ny här på landet och vet ju inte riktigt hur det går till här... men jag har alltid uppfattat folk som bor på landet e så trevliga... men vet inte om jag tycker det längre =(
Jag var på öppna kyris för 2 veckor sen för första gången och då hade jag en med mig en döv kompis med och hennes barn... för de va på besök hos mig.
ville ju inte gå själv.. de va sångstund.. det gick bra men sen när vi skulle fika var det inte en enda som pratade med oss.. de bara tittade på oss och sen pratade de med varann... gick dit idag med.. och det va inte bättre idag heller.. va på sångstunden gick jätte bra och så gick jag och satte mig vid ett bord som va tomt och då kom de 8 andra mammor med deras barn och satte sig vid samma bord de pratade med varann men inte med mig =( så jag kolla ner i väskan på mitt äpple jag hade med mig och tänkte: nej fan jag går hem och äter äpplet där.. så jag reste mig och gick...

men när jag klädde på Oliwer så kom en annan mamma som oxå skulle gå och då pratade vi lite och de visade sig att våra pojkar va födda på samma dag och samma förlossningsavdelning, med bara 20 min mellanrum hihi.. det va ju lite kul =)
hon sa du kommer väl igen.. jag svarade ja visst =)

men inners inne så vet jag inte.. jobbigt och sitta där och söka ögonkontakt med nån och inte nån tittar tillbaka...

hur ska jag göra? ska jag prata med dom först? då kanske de tycker jag e konstig??
hmmm????..............

ja ha det så bra.. KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: SaraB

Prova å gå dit en gång till, om det går bättre denna gången så.
Men om inte, så strunt samma.
Du har ju dina grannar, de e mysiga förutom lilla flickan som bara ringer på dörren hehehe
Puss, eller så får jag bli din granne en dag..

2008-04-15 @ 17:40:37
Postat av: Sofus

Jag tror att många funderar på samma sak när de ska prata med/träffar nya människor, att man är osäker på om man ska vara den som tar första steget. De flesta människor reagerar positivt när någon kommer fram och pratar, speciellt om det är inom någon förening eller i en grupp med nya människor. Det är väl egentligen mest fyllon ute på stan som får konstiga blickar när de börjar prata med folk..=)

2008-04-15 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0