besök..

idag hade jag besök från en vänninna jag inte har sett på 3 år.. och det va såååå kul att du kom! tack Linda.
hon kom med sin dotter för sonen va på dagis...

Lovisa va så söt och liten och gullig =) precis som en tjej ska va...
vi pratade och pratade.. vi hade så mkt och prata om och man kunde verkligen inte tro att det va 3 år sen.. kändes som om det va igår nästan .. eller ja förra veckan då kanske hehe...
tack Linda och Lovisa för att ni kom och hälsa på mig och Oliwer.. nästa gång kommer jag till dig!

en bild på Linda, Lovisa och Oliwer...
image120visst e våra barn söta och fina? =)

ha det bäst kramkram

Kommentarer
Postat av: Christl

Tack för besöket "hemma" hos mig och kommentaren. Det var så skönt att få lite nytt i bloggen. Har tänkt länge på det men jag har liksom inte kommit till skott. Har väl för mycket annat för mig antar jag. Tackade glatt ja till Jessicas erbjudande om hjälp.
Ha en skön helg med familjen!

2008-04-17 @ 16:30:33
URL: http://smultronblom.blogg.se
Postat av: Linda

Hejhejhej!!
MÅSTE SÄGA TACK för senast :-) det känns härligt att få träffa dig igen o att få träffa din son, du har en GO o söt son, ofattbart att det var 3 år sedan vi sågs sist,hoppas vi ses oftare :-) saknar dig redan krammmm

2008-04-21 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0