underbara fredag!!!

Underbara fredag.. igår va en underbar dag =)
började med att jag vaknade av en puss från min käresta och åt frukost ihop.. sen åkte han till jobbet och jag skulle lägga mig igen men hade inte ro..
skulle ju få besök i em =) så börja plocka i ordning lite och så.. sen kl 10 fick jag ett mess då ville min vänninna Catrine komma hit och snacka lite =) vi drack lite cola och bara tjöta lite och sen innan hon gick visade hon mig sin nya polo bil.. jätte fin, den va svart!
sen diska jag och käkade lunch med min mor.. mkt trevligt! hihi...
sen gick kl lite långsamt, men då ringer det på dörren vid en halv 3 tror jag hon va... det va Helen =) satte oss i soffan och pratade lite och sen plingade det igen och då kom Sara och hennes söta goa Lucas och hon hade massa saker som jag ska få låna till min bebis =) en jätte stor filt man kan ha på golvet, 2 babygym en att ha i sängen och en att ha på golvet jätte fina, och en sängmobil.. =)
blev jätte glad för det så tack sara =)
sen lite senare kom det fler och det va kära Jessica med sin söta gulliga Agnes och hennes kille johny =)
och ni kan bara tänka er vilket liv det va här =) så kul och jag njöt av varje sekund som ni va här.. jag hade så kul och jag älskar verkligen att umgås med er alla =) Ni är toppen allihopa!!!!!!
sen kom även min gubbe och gjorde oss sällskap =)

tiden bara flög iväg och plötsligt va kl halv 7 och vi (jag och gubben) skulle på "fest" hos ett par kompisar till han.. det här ju varit älg jakt så de brukar fira av det lite.. =)
så vi åkte dit och fick jätte go soppa och kladdkaka =) namnam hehe...
det va trevligt och så men jag va ganska trött och till råga på allt fick jag förvärkar inte så kul! när man ska vara social.. ville bara hem.. men efter en timme och halv sa jag till gubben min att jag har ont och vill hem.. då åkte vi hem =) och det va skönt!!!!
kände inte riktigt att jag ville säga till alla där att jag hade förvärkar.. känner ju inte dom så väl.. nån hade jag träffat innan men inte alla så...
men när vi kom hem va det så skönt att bara lägga sig i soffan och få lite smekningar över ryggslutet, och kom inte in till sängen innan kl 12 hehe.. men min fredag va toppen!!!! =) så tack alla ni som förgyllde min fredag!! =)

ja och så idag vaknade man vid 8 av att gubben pussa på mig ;)
jag hoppa in i duschen och han gjorde frukost till mig så gick och satte mig vid ett färdigdukat bord.. så gullig han kan vara ibland hehe..
sen åkte vi och slängde mitt skräp som jag röjt bort och så åkte vi till babyproffsen och kolla på bilbarnstol, vi köpte inte nån idag, han ska hämta den när jag ligger på BB så han får göra nåt =) han vill oxå känna att han gör nåt =) men va jätte fina och bra deal, man kan köpa en helt ny stol och sen efter 9 mån när man ska byta till en större kan man lämna till bara och få pengar tillbaka för stolen så man har typ bara hyrt stolen i 9 mån.. jätte bra. då kostar den sammanlagt 595 kr tror jag det va! sen va ju verktygsboden precis brevid så va ju inne där med och kolla hahaha...
åh ja när vi va på babyproffsen fick man ett start paket (GRATIS!!!) det är inte ofta man får nåt gratis men det va 15 tvättlappar och 12 blöjor och matlåda med sked nåt slgs koppel till vagnen (kommer inte bli använd) men ändå.. ammningsinlägg och liten DVD och lite annat papper och sånt.. det va kul.. pcka upp det direkt när jag kom hem och lade i skötbordet hihi...
ja nu orkar jag inte skriva mer.. gubben kommer snart hem då ska vi ha lite kvaltitets tid han och jag själva ;)
ha det toppen!! KRAMAR!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad långt du skrev nu! Hihi
Det va ju ett bra startpaket du fått :)
Nu närmar det verkligen sig! :)
*längtar*

Tack för en mysig kväll igår, jag hade det också trevligt!!
Lucas somnade i vagnen och bara sov, sov hela natten fram till kl 7 imorse. Sen somnade vi omigen, fram till kl 11!!!
Härligt! :)
Puss

2007-10-13 @ 14:55:06
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Anna Y

Ja det verkar oxå att det går utmärkt hos dig, att du väntar barnet med din gubbe, är ni gifta?eller förlovad? eller bara sambo? träffar du Jenny fortfarande, lika bästa vänner som förr?*hi hi* Kul med folk som jag ej setts i MÅNGA år då är man nyfiken hur de har det numera. Själv bor jag inte i Örebro längre, flyttade till katrineholm för kärlekens skull, ångrar mig aldrig! Köpt hus och bil i somras. Det rullar på liksom!
Sköt om dig! kramar

2007-10-13 @ 18:20:58
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: Ulle

Hej, kom förbi o läste lite.. Grattis till barnet! Kram

2007-10-14 @ 12:20:41
URL: http://ulle74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0