Städning!!

idag har jag varit redig!!!!
jag gick upp kl 7 och tvätta och sen har jag städat hela dan.. storstädat!!! dammat och plockat och donat... men det tog tid, man e ju inte lika snabb och effektiv som man brukar. så har ju hållt på hela dan och nu har jag satt mig och vila en stund och ändå är jag inte klar..
har bara gjort i ordning sovrummet och vardagsrummet...
har en liten lgh på 52 kvadratmeter.. tack gode gud att jag inte har en stor villa hahaha...

ja och så va min pappa här idag och lämna skötbordet =)
så ringde mamma och sa "att du får komma hit och hålla" =) och det blev så himla bra!!! nu är det bara spjälsängen som fattas här hemma, och ja såklart lilla bebben hihi...
men nu är jag så trött och har så ont.. så blir inte nån bild idag.. kanske imon.. men nu får ni ha det så bra.. ska lägga mig i soffan och stanna där! =)
kram kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Så duktig du är gumman! Det blir säkert jättefint när allt är på plats, inklusive bebisen! Puss puss

2007-10-09 @ 09:36:29
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Anonym

näääe.. eric hängde inte med eftersom hanjobbade natt så han sov hemma medans det var så fint väder ute!
skandal !! =)

2007-10-09 @ 10:10:20
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: Helen

Om du inte hade varit höggravid så hade du blivit beodrad hit till mej med en massa bra filmer och så skulle vi myst. Men jag älskar ju som sagt dej och vill inte att du ska bli sjuk nu så här nära bf. Inte bra för dej eller bebisen! Så nu sjunger vi "man kan älska nån på avstånd..." ;-)Puss puss

2007-10-09 @ 14:34:57
URL: http://hema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0