mysigt!

dagen blev inte riktigt som man hade planerat.. men den va toppen =)
först idag va jag hos barnmorskan igen, barnet växer som den ska och är fixerad =) vägde mig inte idag, för va på en annat ställe, på BVC dit jag ska gå sen och så fick jag gå in på öppna förskolan och kolla med.. fint! =)

sen kom man hem och då kom kära Helen, men Jessica och Agnes kunde ej komma pga. personliga skäl.
men det va jätte kul att Helen kom! vi satte oss i soffan och kollade på greys anatomi som min mor spela in igår åt mig =)
det va jätte bra avsnitt =)
sen gick vi till affären och handla lite mat och gjorde kycklinggryta med ris jätte gott =)

 (oj vad många smileys det blir idag hehe)

sen fika vi ju lite med och bara satt och tjöta så mysigt!!!! det är så skönt och bara vara med sina vänner, man måste inte alltid hitta på så mkt utan att bara sitta i soffan och lyssna på varann är helt underbart!
jag är en lyckligt skattad tjej för jag har så många goa och snälla och underbara vänner! så tack alla ni som är mina vänner, ni vet vilka ni är =) jag älskar er!

ja ha det bra alla ni där ute och glöm inte bort era vänner för det är ett av det värdefullaste vi har =) KRAMAR!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

;-) Häftigt! Tack för återigen en underbar dag tillsammans med dej! Puss

2007-10-11 @ 20:00:48
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Sara

Låter som du haft en mysig dag idag :-)
Vi ses imorgon om inget annat dyker upp.
Puss o kram

2007-10-11 @ 20:08:44
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Karin

Hallå där! Hittade din sida av en slump..vad kul! För att du ska aha vem jag är, så praktiserade jag på Dövteamet i våras, vi träffades när det var Tecken träffar på Dövteamet med Kajsa och Sanna :)
Då var du typ i tredje månaden minns jag, och det var Therese som kläckte ut nyheten..hi hi... Hur mår du då nu när det närmar sig?? :) Kram...

2007-10-11 @ 21:30:20
Postat av: till karin!

hejsan karin :)
ja jag minns vem du är :) vad kul att du skrev till mig hihi..jag mår ganska bra :) och nu är det nästan bara 2 veckor kvar.. tiden går fort men ändå långsamt hihi.. hur är det med dig då? och vad gör du nu? kram åsa

2007-10-12 @ 11:53:26
Postat av: camilla

svar; Jaha, grattis :) Vet du om det blir en pojk eller flicka?

2007-10-12 @ 12:45:19
URL: http://camillakruse.blogg.se
Postat av: karin

hihi..vad mysigt..BARA två veckor kvar?! där ser man..vad tiden går...hm..men då får du ta hand om dig ordentligt så du är pigg och glad inför förlossningen..ha ha..du måste publicera nyheten här sen vad det blev, pojke lr flicka! och alla läskliga detaljer om förlossningen..;) he he.. nä..vad jag gör? jo..läser min sista termin på socionomprogrammet..super! längtar till examen! sen ska jag ut och resa..vi hörs! kram!

2007-10-12 @ 17:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0