4 veckor kvar!!!!

Jippi nu är det bara 4 veckor kvar.. kanske 2 veckor bara =) eller 6 =( vi hoppas på 2 veckor hihi...
nu kan man börja räkna dagar kvar =) 28 dagar hihi... åh vad man längtar nu.. det är så mkt jag vill göra innan men orkar inte hihi... men jag hinner nog klart det jag ska göra...

Idag ska jag leka lite frisör.. hoppas det blir bra =) ska klippa min kompis Catrine och färga håret på henne.. tänkte göra henne lite mörkare nu när det är höst, blir nog snyggt!
ska bli kul och träffa henne har inte sett henne på ett tag nu.. hon e jätte go och härlig tjej =)
kan lägga in en bild på henne sen när vi är klara så ni får se hur det blev hihi...

va inne på min kompis Helens blogg, och såg att hon hade ett jätte fint kort mig mig och min lille sötnos =) så tänkte sätta den här jag med....

image21

jag älskar dig min lilla gubbe!! =)
Idag är han ute och jagar, det är premiär på rådjursjakt idag.. så hoppas det går bra för han och att han fixar hem lite kött =) det gillar man!!!

han sa oxå häromdagen att v. 41 får jag inte föda, för då börjar älgjakten och då kan han inte vara på sjukhuset, så då får jag knipa haha...
och då drömde jag på natten att när han skulle åka iväg så gick vattnet, och han sa men inte nu, jag ska ju jaga och jag svarade lite skamset, förlåt men kan inte hjälpa det... han ba.. jaja jag får köra dig till sjukan så kommer jag tillbaka dit sen om ett par timmar.. ja sa ok.. men det är ju ditt barns födelse, händer bara en gång i livet! vill du inte vara med om det? han sa men jag sa ju det, det är ju älgjakt!!!! och han släppte av mig och vi pussade hejdå.. och jag stod där lite chockad och deppig för att han inte är här.. men efter en liten stund kom han inspringande och sa men det är ju klart jag ska vara med, mitt barn ska ju födas idag med ett stort leénde... hihihi vad man kan drömma konstigt ibland men jag minns när jag vakna att oj vilken tur att han kom tillbaka annars hade jag nog skällt ut han på morgonen hahaha...

ja men då återkommer jag sen och visar bild på hur hon blev, men bara om det blev bra hahaha ;)
ha det så länge kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad sött bild! Jag Hoppas att han bara skämtade! :) hehe testar o kommenterar via mobil. Puss på dig o magen, din vän kommer att bli fin i håret för du e duktig :)

2007-10-01 @ 14:55:42
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Jessie

vad söta ni är! ser när kortet är taget! hihi.. saknar er, eller dig faktiskt!! hiih.. hoppas jag får köra snart så jag och agnes kan komma till dig en dag nästa vecka! om vi får ja! puss

2007-10-01 @ 18:37:58
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0