utmanad!

ja då har man blivit utmanad av lilla sara! =)

Utmanad av sara (kan inte länka men hon heter sacul.blogg.se)

Regler:
  • länka till den som utmanat dig
  • berätta 7 sanningar om dig
  • utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
  • lämna meddelande till dem du utmanat
Mina 7 sanningar

1. Jag e envis som bara den!
2. Blir arg om jag inte får nån mat...
3. Älskar godis =)
4.gråter för minsta lilla , spelar ingen roll om det är sorligt eller romantiskt eller roligt... tårarna sprutar så lätt hehe.
5. Hatar när jag inte klarar nåt som jag vill klara!
6. Älskar kaviar på mackan :-P
7. jag SKA gå ner i vikt innan sommaren är här =D


Jag utmanar: alla som vill göra detta! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0