snacka om att vara trött..

hehe.. ja snacka om att vara trött..
kanske ska tala om att jag har börjat med mjölkersättning för min mjölk har börjat sina redan.. tyvärr... men det gör mig inget.. kanns bra och ge han flaskan för ajg ser att han blir mätt och belåten och när han e det så är jag det med =)
men illafall.. inatt när han vakna och ville ha mat så gick jag upp och värmde lite välling till han och lade han brevid mej ( ps har lyckas 2 nätter nu att sova i sin egen säng =) ) så åt han och jagvar så trött så jag somna innan honom och sen när jag vakna en timme senare sten sov han och jag höll i nappflaskan i pannan på han och som tur va var den tom hihi.. såg nog ganska roligt ut när vi båda sten sov och att jag höll nappflaskan i pannan på han hahaha... ja sånt händer... =)
han e ju bara så go den killen!!! =D

detta är min lille toker hahaha....

ha det kram............


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta dig och vila ordentligt o äta regelbudna mat ( 5 ggr om dagen) så mjölken
kommer tillbaka

2007-11-28 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0