hittat från en annans blogg....

Namn: Åsa
Smeknamn: har inte nåt =(
Födelsedag: 12 aug.
Födelseort: Borås
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: brunt
Pluggar/Jobbar: just nu mamma ledig =) annars på ett gruppboende för utvecklingastörda.
Familj: mamma, pappa, storebror, 3 småsyskon, 2 brorsbarn, sambo, son.

FAVORIT...
Färg:
svart
Plats: hemma
Land: sverige
Spel: monopol eller kortspel
Drog: Cola
Film: Pretty woman är en av alla favoriter
Djur: Hund eller apa
Affär: H&M, Gina
Serie: prison break & desperate housewifes, greys anatomi m.m.
CD: ballader spelar inte nån roll vilken cd bara det är lugna låtar =)
Café: tant grön
Skor: de varierar
Internetaktivitet: msn, mail, blogg

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: ja det måste man juh..
Gnälla: det händer väl..
Skrika: om jag är riktigt förbannad men det är sällan
Sova: ja
Ha ångest: nej
Skada dig själv med flit: nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: ibland
Drömma sexdrömmar: vem gör inte det hahaha
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: nej
Klä dig i svart: ja
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: nej
Röka: nej har slutat =)
Ha sex: ja
Ljuga: vitlögn kan förekomma
Hata folk: hata är ett stakt ord men man kan ju inte älska alla
Lita på folk: ja på vissa personer

NÄR...
Åt du senast:
18,00
Läste du en bok senast: under graviditeten så för ca 2 mån sen
Var du på konsert senast: räknas torsdagkvällarna på toget på sommrarna??
Köpte du något senast: mat kl 15,00
Kysste du någon senast: i måndags morse
Svor du senast: händer lite titt som tätt hehe...
Sjöng du senast: idag bä bä vita lamm hahaha
Klagade du senast: igår
Är det sommar: nää vinter hihi

VEM...
Saknar du: min sambo som jobbar i norge för tillfället
Vill du döda: absolut inte
Rörde dig sist: Oliwer min son
Vill du slå: nää
Kysste dig sist: Ulrik
Vill du kittla: haha alltid =)
Kramade du sist: min son
Vill du prata med: min sambo
Skrek du på sist: mamma
Vill du vara som: vill bara vara den jag är..
Sårade dig sist: minns inte.. jag glömmer sånt ganska fort.. kan ju inte älta.. =)
Vill du bli galet full med: mina vänner
Gjorde dig riktigt glad senast: Oliwer
Fick du sms från senast: Ulrik
Ringde dig senast: Helen

HAR DU...
För många vänner: nej
Förföljelsemani: nej
Tvångstankar: nej
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Skadat någon: ja, slagit när jag va ung
Färgat håret: ja
Brutit några ben: nej
Några piercings: ja
Några tatueringar: 3 st
Egen dator: japp
Gjort bort dig rejält: hahaha ofta!
Bra självförtroende: hyfast ibland =)
Komplex: vem har inte det??
Kysst någon: ja
Haft sex: ja
Köpt kondomer: ja
Tagit nakenbilder: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Bjudit ut någon: ja
Varit kär: ja
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ja
Stulit någonting: ja blev tvingad när man va barn... =(
Lämnat landet: ja
Rymt hemifrån: nej
Tuttat eld på nåt: nej
Gjort något olagligt: ja

HUR...
Går du:
på fötterna..
Svarar du i telefonen: ja, hej det är Åsa
Fördriver du tiden: nu är det mest att ta hand om Oliwer och hålla ordning här hemma
Mycket pengar har du: Fattig nu..
Tjänar du pengar: föräldrapenning just nu
Bäddar du sängen: ja
Ofta diskar du: en gång om dan
Ofta städar du: hehe.. sällan försöker en gång i veckan...
Går det på jobbet: hoppas det går bra utan mig ;)
Många stör du dig på: inte många.. kan va nån man ser ute som ser hemskt ut eller säger nåt dumt.. men inte på de i min närhet =)
Ofta träffar du din familj: ganska ofta hehe
Mycket äter du: normalt tror jag.. kanske lite mkt godis ibland hihi

Kommentarer
Postat av: jessie

ja den första huset va så fint men för litet för oss också.. och sen det andra är fint och det är heller inte mitt stil emd massa krusiduller och så ska vi inte ha om vi bodde där.. hehe.. det ska vara stilrent =) allt bra annars?

2007-11-29 @ 10:48:08
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Linda

haha nja detkänns ganska skumt faktiskt men jag är väldigt glad att han äntligen är här iaf;)

2007-11-29 @ 10:50:25
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Anonym

Nyår blir nog att fira med kompisar och äta god mat och skåla in nya året... men vet inte riktigt var vi ska vara men att vi ska iaf göra det - alltid ngt , blir nog säkert hemma hos någon!
kan ju inte bli så fel! he he,
själv då ? familjen /vänner o fira med?

2007-11-29 @ 17:30:27
URL: http://pipomusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0