1 månadsfödelsedag idag =)

idag är min lille kille en månad =) han är såååå fin!!
han har fått av mig och pappa en blå body och ett par jeans och av mormor fick han en svart pjamas med glada döskallar, skitfin hihi och av farmor fick han en brun sparkdräkt med nallr puh så söt =) och så fick han även en tomtedräkt av farmor som han kan ha på julaftonen, han kommer bli så fin =)
en bild på mamma, pappa och sötnosen


och en bild på Oliwer nyvaken =)

igår va vi hos Helen och Sara och Lucas kom dit.. för vi skulle säga farväl till henne... hon ska flytta till Danmak och hon kommer bli så saknad!!!
Ha det nu jätte bra Sara och sköt om dig och din familj! jag älskar dig! puss...
en gammal bild på oss innan barnen fanns =)
coola vi e va? ;)


Imon ska jag till Helen igen, för då fyller lilla flickan 24 år =D
Stort Grattis!! =D
ja ha det bra kära bloggläsare och bloggare ;) KRAM

Kommentarer
Postat av: catrine

Grattis på dig lilla oliwer! En månad redan, tiden går fort....

2007-11-24 @ 14:05:55
URL: http://svenljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0