vecka 16

ja nu nästa vecka är jag i vecka 16.. oj 4 månader hihi.. vad spännande :)
jag har kännt min bebis en gång.. :) det va förra veckan när min kompis hund kom och ställde sig på min mage ( obs den e liten hihi ) då spratt det till i magen.. tror inte bebben gillade att hunden stod där så pötte bort henne hihi... om en och en halv vecka ska jag på en ultaljudsundersökning :) igen, då får jag kort med :D
börjar bli mer och mer verkligt nu men ändå fattar man inte riktigt att det är nåt där...

men nog om det ;) måste ju säga att jag ska snart flytta :) min kille och hans kompis håller på att bygga ett hus nu och det blir såå fint sen tror jag :) de har målat halva huset nu utvändigt och satt upp lite i köket skåp och diskbänk och bänkskiva :) blir såå fint hihi... ska bli spännande!!!
 japp. vi hörs igen kram.... 


Kommentarer
Postat av: svenljunga

dina kakor som du bakar är väldigt goda. Äter inte min kille snart upp sin kaka snart så får han inget smaka, för då ryker den oxå....snacka om att man är gottegris. Jag hoppas du bjuder oss ngn gång till huset....kram

2007-05-10 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0