ultraljud!!

ja mina kära vänner nu har man varit på ultraljud och sett min bebis, den e så söt hihi.. såg inte så mkt men tycker det ändå ;)
Bebben va lite lugnare denna gången än vad den va när jag var där då jag va i vecka 13...
men nu har jag fått en datum då den e beräknad att komma :) den 28 okt jippi vad kul det ska bli!!!
känner den lite smått ibland som om det fladdrar i magen och de e oftas vid tryck på magen som jag kan känna det, så mysigt :)
min kille är så lycklig han med.. gjorde smörgås till han idag som han kunde ta med till jobbet och då kom han och krama om mig och sa att jag e så söt och vacker när magen putar ut :) då blev jag lycklig!! :D

ungefär så här ser jag ut nu.. fotot är bara ca 2 veckor gammalt!
ja jag e så lycklig! uppskattar min kille mer för varje dag som går.. han e så snäll och gullig mot mig.. visst har han sina dåliga sidor med men han e helt underbar :)
ja det va allt för idag.. men ska hålla er upprättade ;) kram kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0