djurparken!



Var på djurparken med mina gulliga brorsbarn i lördags...
Jag var barnvakt och vi hade så kul! vi var först i knalleland och kolla lite sen gick vi till djurparken och red på ponny åkte tåg och traktor som ni ser på bilden.. lekte på lekplatsen och kolla på alla djur... sen när vi var nöjda där gick vi till en orm-mässa och det var kul!!! min brorson tyckte det var jätte häftigt!! han är ju snart 5 år så sånt e ju kul! men lilla gumman höll i mig hårt i tröjan.. fick bära henne =) hon blir snart 2 år..
sen kom mamma och jag fick åka hem.. va helt slut hihi...men kul hade jag oxå haft =D
Jag älskar mina brorsbarn!! de är guld värda! =)
ha det kram kram

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Djurparker är mysiga att besöka!

2007-05-14 @ 14:22:04
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Jessie

Hej snyggis! Men gud vad stora de, dina brorsbarn har blivit och de är ju jätte söta!! Hihi.
Hur är det med sig annars? Tänker på dig ofta och snart flyttar vi närmare dej.. härligt.. och jag blev jätte glad när du skrev att Ulrik följer med på dopet!! Då ska jag se vad för gubbe du träffat!! Hihi. Nu ska jag gå å äta hemgjorda kycklingsallad! Mums filibabba! Hihi. Har skrivit ny blogg idag, och där finns det lite bilder på våran blivande lägenhet! =) Men du, vi syns snart.. tiden går fort, det kommer du att märka sen när du fött bebisen!! PUSS love you my friend!

2007-05-15 @ 18:02:09
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Jessie

Hej snyggis! Jag hade skrivit ganska mkt men den bara försvann, nu får jag skriva om!! hihi. Men gud vad stora dina brorsbarn har blivit!! Jätte söta är de oxå! Hur mår du annars? Tänker på dig ofta! Men snart kommer vi bo närmare varandra, härligt!! Jo, jag blev jätte glad när du skrev att Ulrik kommer med på dopet!! Då ska jag se vad för gubbe du skaffat dig! Hihi. Jätte kul.. Nu ska jag gå och äta hemgjorda kycklingsallad! Men du, vi syns snart... det går fort med tiden.. Det kommer du också märka när ni fått bebisen att tiden går alldeles för fort!! Jag kan inte förstå att gumman min är 3 och halvt månad gammal! Snyft.. hihi. PUSS love you my friend!

2007-05-15 @ 18:07:32
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Anonym

Näää nu ser jag att den kom fram!! suck.. hihi... klantiga jag. PUsS / Jessie

2007-05-15 @ 18:08:24
Postat av: Jessie

Glömde säga, hälsa Ulrik du oxå!! hihi =) Puss

2007-05-15 @ 18:09:57
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Jessie

Skriv igen snart!!! Hur du mår osv, är så nyfiken och det är alltid kul att läsa om graviditeten oxå! hihi. Saknar dej!! Men snart träffas vi...=) *Glad!* Puss!

2007-05-23 @ 07:42:02
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0