sparkar och killas..:)

oj vad jag är dålig på att skriva här hihi...
ja nu är man i 5:e månaden.. börjar bli stor nu hehe... känner av lite smärta i ryggen redan.. :S
inte så bra men det går :)
och nu känner jag mitt barn så mkt.. det lever verkligen rullan i magen, livet är nog en enda stor fest där hihi...
det kan kännas lite obehag ibland.. den e så långt ner så man kan nästan inte sitta normalt, och samtidigt känns det som om det är en hand innanför magen som killar mig och det kan kittla jätte mkt ibland haha...
men nu börjar man förstår mer och mer att det verkligen finns en liten bebis i magen :)
om man känner på magen när den e som värst kan även andra känna :) så kul hihi...
härom dag när jag var hemma hos min mamma så satt vi på balkongen och pratade om bebisar och så.. så tog hon mig på magen och smekte handen runt magen och fick tårar i ögonen och så att hon e såå glad att hon ska bli mormor... det va jätte kul och höra :)

nää nu måste jag sluta så träffa mina vänner catrine och jesper och deras pojk johannes, ska spela minigolf :D kul kul!!! hihi ha det bra kära vänner kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0