Nagelmanikyr :)

Idag så kom min kompis från svenljunga hit..
vi åkte in till stan och käka pizza :) gött!! hon bjöd mig för att hon ville tacka mig för att jag har klippt och färgat hennes hår och idag skulle jag göra lösnaglar på henne :)
det var ju gulligt av henne :)
så efter maten gick vi till kicks och köpte naglar med glitter på, såå fina...
blev sugen på att ha såna naglar jag med när jag satte på dom på henne, då sa hon att jag kan få jag med om jag vill för det va ju 36 st i paketet. och det gjorde jag! de blev såå snyggt hihi... kul!!
ikväll är det ju torsdagskväll på stan det är Martin Stenmark som sjunger.. så det måste man ju kolla på...
har även kanske bestämt att vi ska ut och äta med ett par vänner till min kille.. får se om det blir nåt med det :)

magen e rund och fin nu och bebben lever verkligen rullan.. nu kan man se när foten sparkar ut i magen på en hihi... men är ju lite trött i min rygg.. men det är det värt ändå :)

ja ha det bra vi synes :) kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0